Vrácení a reklamace
Něco není v pořádku?
Netrpělivě čekáte na balíček, natěšení na novou kosmetiku a když přijde, zjistíte, že něco není v pořádku. Tohle je zlý sen každého e-shopu a nás to vždy velmi mrzí. Pokud však k takové situaci dojde, chceme vám zklamání co nejvíce usnadnit. Podívejte se, jak zboží vrátit či reklamovat.
Jak vrátit zboží?
Aniž byste nám cokoli vysvětlovali, můžete nám kosmetiku do 14 dnů od převzetí balíčku vrátit. Jen musí být neotevřená, nepoužitá a v originálním obalu.
1) Informujte nás — Vždy nám prosím dejte vědět, než něco posíláte. A to e-mailem obchod@skinimalistka.cz.
2) Balíček odešlete zpět — Produkty, prosím, zašlete spolu s vyplněným formulářem na naši adresu: Veronika Lonská, Horova 1767/26, 50002 Hradec Králové.
3) Zkontrolujeme a vrátíme peníze — Jakmile vše v pořádku dorazí, produkt(y) zkontrolujeme, a pokud bude vše v pořádku, do 14 dnů vám vrátíme peníze.
Které zboží nelze vrátit?
- Jakkoliv otevřené produkty — Pokud jste originální krabičku otevřeli, bohužel už produkt nemůžeme vzít zpět. Jestli se vám produkt zdá v nepořádku, informujte nás prosím telefonicky nebo e-mailem.
- Jakkoliv použité produkty — Pokud, byť jedinkrát, produkt použijete, už jej nemůžete vrátit bez udání důvodu. V tom případě nás kontaktujte a postupujte prosím podle kroků reklamace.
- Produkty intimního charakteru — Například menstruační kalíšky, menstruační kalhotky, pesary apod. Dle zákona takové produkty nemůžeme vzít zpět. Proto však věnujeme maximální péči popisu výrobku a poradenství. Když při výběru jakkoliv tápete, napište nám. Vyřešíme to dříve, než zboží objednáte.
Jak postupovat při reklamaci?
Pokud se vám na doručeném produktu něco nezdá, co nejdříve nám prosím napište. Čím dřív, tím líp. A když uznáme, že je opravdu něco špatně, domluvíme se, jak budeme při reklamaci postupovat. Postup bude probíhat přibližně takto:
1) Produkt(y) zkompletujete — Asi je nám to všem jasné, ale nezapomeňte, že zboží musíte poslat včetně originálního obalu, všech jeho součástí a návodů.
2) Vyplňte formulář a produkt(y) odešlete zpět k nám — Reklamační formulář si prosím stáhněte a vytiskněte. Poté prosím vyplňte a vložte do balíčku. Ten pak doporučeně zašlete na adresu Veronika Lonská, Horova 1767/26, 50002 Hradec Králové.
3) Zkontrolujeme a vrátíme peníze — Podíváme se, co se stalo a jestli je zboží opravdu vadné. Vše posoudíme a buď vám zašleme nové zboží, připíšeme slevu, nebo celou částku vrátíme.