FAQ - nejčastější otázky a odpovědi

Pokud jste na našich webových stránkách nenašli, co jste hledali, zkuste se podívat sem do FAQ, kde najdete odpovědi na nejčastější otázky.

Nenašli jste odpověď? Napište nám nebo zavolejte.

  • Proč si vybrat kosmetický salon Skinimalistka?

    Pracujeme v krásném prostoru výhradně s profesionální organickou pečující kosmetikou a clean beauty dekorativní kosmetikou té nejvyšší kvality, kterou máme v exkluzivní distribuci (jsme tak jediným oficiálním distributorem níže uvedených značek na českém a slovenském trhu).

    Při kosmetických ošetřeních pracujeme s holistickou a organickou kosmetickou značkou Blissoma® z USA a líčíme clean beauty dekorativní kosmetikou značky Ere Perez z Austrálie.

    Ke každému z vás přistupujeme naprosto individuálně, komplexně a diskrétně a naším cílem je vaše zdravá a spokojená pokožka. Záleží nám na vašem soukromí a tak je v salonu vždy pouze jeden klient a jeden specialista. Vážíme si našich stálých zákazníků a odměňujeme je speciálními výhodami. 

  • Kde najdu váš salon, kde zaparkuju a jak máte otevřeno?

    Naleznete nás na adrese Horova 1767/26 v Hradci Králové. Parkovat je možné přímo před salonem, v boční ulici nebo před budovou Bavlna. Pokud cestujete městskou hromadnou dopravou, vystupte na autobusové zastávce Bavlna. Náš salon najdete v nové, rohové a prosklené budově. Vchod je vlastní, přímo z ulice. Otevřeno je podle objednaných služeb.

    Volné termíny vždy naleznete v našem rezervačním systému, včetně víkendů a večerních hodin. Odpočinout si tak u nás můžete, ať už máte jakoukoliv pracovní dobu či rodinné povinnosti.

  • Jakou službu si mám vybrat?

    Chcete-li si dopřávat kosmetická ošetření, jako první službu si vyberte Vstupní konzultaci.

    Vstupní konzultace je nezbytnou vstupní branou k nám do salonu pro možnost následně absolvovat kosmetická ošetření. Vstupní konzultaci a více informací o ní naleznete zde v sekci Kosmetická ošetření & Konzultace a také níže zde ve FAQ. 

    Chcete-li se nechat profesionálně nalíčit clean beauty dekorativní kosmetikou Ere Perez na nějakou zvláštní událost, vyberte si jednorázovou službu Ere Perez profesionální clean beauty makeup. Tato služba není určena pro nevěsty. Naleznete zde v sekci Líčení & Minikurzy. 

    Chcete-li se naučit líčit přírodní dekorativkou nebo se vhodně starat o pleť a neplánujete k nám chodit na kosmetická ošetření, vyberte si jednorázovou službu Minikurz clean beauty líčení. Naleznete zde v sekci Líčení & Minikurzy.

    Po vstupní konzultaci si můžete vybrat jakékoliv kosmetické ošetření, permanentku, masážní kúru, profesionální líčení nebo minikurz.

    Chcete-li absolvovat obličejovou liftingovou/madero masážní kúru, vyberte si permanentku na 6 nebo 12 obličejových masáží. Doporučujeme jedno masážní ošetření za 7-10 dní. Všechny služby naleznete zde v sekci Kosmetická ošetření a služby. 

  • Chci koupit voucher na kosmetickou službu pro maminku, kamarádku, sestru, jako dárek komukoliv. Je to možné?

    Ano. Vouchery na vstupní konzultaci, minikurzy a profesionální líčení zakoupíte u nás v salonu a na eshopu (v tištěné nebo elektronické podobě). Pokud chcete uplatnit voucher, zavolejte nám na telefonní číslo uvedené na voucheru a společně vybereme datum a čas objednání této služby. 

    Na eshopu nenajdete voucher na kosmetické ošetření, protože před samotným kosmetickým ošetřením je nutné absolvovat vstupní konzultaci. Pokud máte zájem koupit současně voucher na vstupní konzultaci i kosmetické ošetření nebo chcete koupit voucher na kosmetické ošetření pro někoho, kdo už vstupní konzultaci absolvoval a je naším stávajícím klientem, napište nám na salon@skinimalistka.cz nebo zavolejte na 731 067 977. I s těmito variantami počítáme. 

  • Chceme přijít na minikurz ve dvou/třech ve stejný den a čas, je to možné?

    Ano, je možné absolvovat minikurz ve více lidech, čas minikurzu se ale prodlouží stejně, jako byste jej absolvovala každá sama. Minikurz je také třeba zaplatit za každou z vás jednotlivě, jelikož se během času, který spolu strávíme během jednoho minikurzu, nelze plnohodnotně věnovat více lidem. Zaregistrujte se na našich webových stránkách, vyberte si minikurz dle svého výběru a v rezervačním systému vyberte datum a čas pro první osobu, stejné datum a následující čas po první osobě pro druhou, případně třetí osobu. 

    Další možností je koupit vouchery na vámi zvolený minikurz u nás v salonu nebo na našem eshopu (v tištěné nebo elektronické podobě). Pokud chcete uplatnit voucher, zavolejte nám na telefonní číslo uvedené na voucheru a společně vybereme datum a čas objednání této služby.

  • Kolik stojí služby v kosmetickém salonu Skinimalistka?

    Pracujeme se špičkovými organickými a clean beauty produkty, neustále se pro vás vzděláváme a investujeme do našeho kosmetického salonu. Na základě toho nastavujeme ceny, které odpovídají kvalitě, v jaké pracujeme. Všechny ceny služeb naleznete zde. 

  • Už jsem absolvoval/a vstupní konzultaci, jaké kosmetické ošetření si mám vybrat?

    Kosmetické ošetření vám sestaví náš dermální specialista na míru dle typu a stavu vaší pleti a na základě profesionální diagnostiky ze vstupní konzultace. Vy si vybíráte pouze ze dvou variant kosmetického ošetření a to buď Organické ošetření pleti Blissoma® rituals bez masáže nebo Organické ošetření pleti Blissoma® rituals s masáží. U obou variant kosmetického ošetření lze také zakoupit permanentku na 5 nebo 10 ošetření.

  • Můžu vynechat vstupní konzultaci a přijít rovnou na kosmetické ošetření? Pokud ne, proč?

    Je nám líto, ale vstupní konzultaci vynechat nemůžete, protože je nezbytnou součástí konceptu našeho salonu.

    A proč? Tento způsob “práce” s klienty se nám velmi osvědčil a máme na něj skvělé ohlasy. Při sestavování konceptu vstupní konzultace jsme se inspirovali v zahraničí, kde je tento typ služby úplně běžný. K pokožce přistupujeme holisticky a komplexně, už to si žádá svůj čas. Potřebujeme vás poznat (a vy nás), poznat minulost vaší pleti, čím si prošla, jak se o ni aktuálně staráte, vaše alergie, imunitu atd. Projdeme krok za krokem vaši domácí péči a případné nedostatky. Vaše edukace je podle nás naprosto zásadní, abyste porozuměli tomu, co je a není vhodné pro vaši pleť. Naším cílem je také ušetřit vám peníze za nakupování produktů a pomůcek, které nepotřebujete nebo nejsou vhodné pro váš typ a stav pleti. Chceme, abyste o péči o pleť přemýšleli jako o investici do zdraví své pokožky.

    Co tedy vstupní konzultace ve zkratce obsahuje?

    - podrobná individuální konzultace péče o pleť na míru vašim potřebám + vyplnění klientské karty (nezbytné GDPR, kontraindikace kosmetického ošetření, výsledky profesionální diagnostiky, použité produkty)

    - profesionální diagnostika pleti

    - návrh na řešení případných problémů s pokožkou

    - sestavení kompletní domácí péče

    - základní kosmetické ošetření (odlíčení, čištění, tonizace, hydratace, výživa, péče o oční okolí a rty)

    - denní líčení

    Na základě výstupu ze vstupní konzultace vám pro příští návštěvu našeho salonu sestavíme organické kosmetické ošetření Blissoma® rituals na míru.

    Další důvody, proč vstupní konzultaci děláme:

    - upřednostňujeme kvalitu nad kvantitou a jdeme s vámi co nejvíce do hloubky hned od samého začátku

    - často ani 120 minut při vstupní konzultaci nestačí k zodpovězení všech vašich otázek a proto se dalším detailům věnujeme i nadále při kosmetických ošetřeních, pokud to potřebujete

    - je pro nás důležité, abyste se co nejkratší cestou dopracovali ke zdravé a spokojené pokožce

    - abyste pochopili, že klíčová je naše vzájemná dlouhodobá spolupráce, tzn. vy se doma o svou pleť správně a pravidelně staráte a my se o ni staráme profesionálně, aby naše společné úsilí mohlo přinést skutečné výsledky

    - aby váš makeup konečně vypadal tak, jak si představujete (základem je zdravá a dobře připravená pleť)

    - nechceme, abyste měli nereálná očekávání - věnujeme čas zmíněné edukaci a vyvracení mýtů, inspirujeme vás našimi postupy a zkušenostmi a pomáháme vám zařadit do běžného života správné kroky na cestě za vaší vysněnou pokožkou

  • Musím na vstupní konzultaci, i když se o svoji pleť starám perfektně?

    Odpověď zní ano. Ještě jsme se nesetkali s nikým, kdo by se o svou pokožku staral na 100% správně. Internet je plný rad a návodů, ale pokud nejste profesionál, není jednoduché si pro sebe vybrat to pravé a pokud se vám to povede, většinou za tím stojí roky zkoušení, hledání, mnoho času a utracených peněz. Nehledě na to, jak můžete metodou pokus omyl zhoršit stav vaší pokožky nebo jí dokonce ublížit. My vám chceme peníze a čas ušetřit a pomoci vám najít správnou péči o pleť.

    Pokud na vstupní konzultaci shledáme vaši domácí péči dokonalou, nemusíte se bát, že svých 120 minut nevyužijete naplno. Ušetřený čas můžeme věnovat pokročilým technikám péče o pleť, rozšířit základní kosmetické ošetření nebo se více věnovat líčení. Vstupní konzultace je vždy individuální a dle vašich potřeb.

    Pakliže se vůbec nelíčíte, nevadí, denní makeup vynecháme úplně a budeme se o to více věnovat skincare.

  • Potřebuju na vstupní konzultaci něco s sebou?

    Nepotřebujete. Pouze si napište nebo vyfoťte, případně pamatujte, jaké kosmetické produkty v současnosti používáte.

  • Musím si u vás nakoupit kosmetiku na domácí použití?

    Nemusíte. K dosažení těch nejlepších výsledků vám doporučíme vhodné kosmetické produkty z našeho portfolia, protože je perfektně známe, ale nic vám nutit nebudeme.

  • Za jak dlouho po vstupní konzultaci se mám objednat na kosmetické ošetření a jak často mám chodit?

    Na tyto otázky vám odpovíme na konci vstupní konzultace a sestavíme vám individuální plán na základě profesionální diagnostiky vaší pleti.

  • Jdu poprvé na kosmetické ošetření, co bych měla vědět?

    Všechno podstatné se dozvíte na vstupní konzultaci, ale pro jistotu:

    - kosmetické ošetření by měla být relaxační záležitost, proto pokud můžete, neplánujte si po ošetření žádné náročné aktivity a udělejte si raději čas pro sebe a odpočívejte

    - nemyjte si vlasy před ošetřením, je-li to možné (budeme dělat vše pro to, aby vypadaly jako před ošetřením, ale pokud je to pro vás vhodné, pracujeme i s oleji a některá vlasová pokožka si ráda olej “natáhne” a vlasy pak mohou být trochu mastné + budete mít ve vlasech látkovou čelenku a některé typy vlasů se rády a rychle podle čelenky tvarují)

    - je lepší si vlasy umýt až po kosmetickém ošetření nebo si doma po ošetření udělejte vlasový zábal nebo noční masku a vlasy si umyjte až ráno

    - pokud to není nutné, neaplikujte si po kosmetickém ošetření makeup a dejte své pokožce čas, aby plně využila benefity profesionální péče

    - jestliže je pro vás nepřípustné odejít po kosmetickém ošetření bez makeupu, použijte ho minimálně (nejlépe přírodní), “zamaskujte se” slunečními brýlemi nebo se objednejte na večerní termín tak, abyste odcházela za tmy

    - oblékněte si pohodlné oblečení (klidně legíny, tepláky, domácí oblečení) a podprsenku (pokud nosíte), která buď nemá ramínka nebo jdou stáhnout do podpaží

    - sportovní podprsenku se zadním dílem typu boxer si budete muset sundat, ale nebojte, na to budete mít soukromí

    - pokud přijdete nalíčená, nevadí, makeup vám vždy na začátku kosmetického ošetření odlíčíme

    - po kosmetickém ošetření se můžete objednat na další termín a nakoupit produkty (přijímáme hotovost a platební karty)

  • Potřebuju přesunout termín objednané služby, co mám udělat?

    Zavolejte nám na 731 067 977, společně to vyřešíme. Termín lze přesunout nejpozději 24h před začátkem objednané služby.

  • Můžu chodit na kosmetická ošetření, když jsem těhotná nebo kojím?

    Ano, můžete. V těhotenství je nutné některé tahy masáže vynechat, proto nás prosím o těhotenství informujte před začátkem kosmetického ošetření. Také se můžete objednat na kosmetické ošetření bez masáže, volba je na vás.

  • Můžu přijít na kosmetické ošetření nebo další služby s miminkem?

    Ano, můžete. Chcete-li přijít na jakoukoliv naši službu s miminkem, informujte nás prosím předem.

  • Můžu přijít na objednanou službu s doprovodem?

    Je nám líto, ale nemůžete. Výjimku mají pouze miminka. Pro doprovod klientů, kteří k nám přijíždějí z daleka, nabízí Hradec Králové dostatek možností, kde trávit čas. Inspiraci najdete například tady. https://www.kudyznudy.cz/aktuality/hradec-kralove-jedno-z-nejstarsich-mest-ceske-re

  • Přecházím z konvenční kosmetiky na přírodní, pomůžete mi?

    Ano a rádi. Všechny naše služby jsou vhodné i pro naprosté začátečníky v přírodní kosmetice. Vysvětlíme vám specifika přírodní péče o pleť a líčení, pomůžeme vám najít vhodné produkty a zaměříme se na základní informace z přírodního kosmetického světa, abyste se nestali obětí tzv. greenwashingu.

  • Chci chodit na organická ošetření, ale doma používám zásadně konvenční kosmetiku a nechci to měnit. Dává to smysl?

    Popravdě nedává. Tato cesta většinou nepřináší dobré výsledky… i když nic není jen černobílé. Pokud je vaše péče o pleť z větší míry přírodní a máte např. jeden nebo dva konvenční produkty a vyhovuje vám to, s největší pravděpodobností nebude žádný problém podstoupit čistě organické ošetření. Víme, jak je někdy těžké najít skvěle vyhovující produkty, ať už konvenční nebo přírodní.

    Rádi vám pomůžeme najít nejlepší alternativu ke konvenčním produktům, ale pokud shledáte, že např. opalovací krém vám sedí jen ten konvenční a zbytek péče už máte (nebo najdeme společně) přírodní, klidně ho používejte dál.

  • Hledám náhradu za přírodní péči/dekorativku, kterou jsem používala, ale už se neprodává/nevyrábí, pomůžete mi?

    Víme, jak je pro klienty náročné, když se jejich přírodní svaté grály přestanou prodávat nebo vyrábět. Rádi vám pomůžeme najít nové, ale nečekejte přesné kopie. Většina výrobců přírodní kosmetiky nabízí unikátní produkty, které mají jedinečné receptury, účinky, textury, vůně, krytí, pigmentace atd. Hledání nových kosmetických oblíbenců vyžaduje určitou dávku trpělivosti při testování, proto dejte novým produktům šanci a nezatracujte je ihned po prvním vyzkoušení. Zkuste různé typy aplikace, místo ráno použití večer, místo v létě v zimě apod. Obzvlášť pozor si dejte u poškozené nebo nemocné pokožky a při přechodu ročních období, protože kůže často v těchto obdobích “blázní”. V těchto případech požádejte o radu odborníka.

    Náhrada neboli tzv. dupe se mnohem snáz hledá v konvenční kosmetice, kde se výrobci častěji kopírují, ale u kvalitní přírodní kosmetiky se většina výrobců snaží o originální produkty (vlastní receptury nejsou výjimkou).

    Také pamatujte na to, že ne všechno sedne všem a pokud jste dali testovanému produktu dostatek času a i tak vám nesedí, prostě není pro vás. Z osobní zkušenosti víme, že se potřeby pokožky v průběhu času mění a tak je možné, že nevyhovující produkt vyzkoušíte např. v jiném ročním období nebo za pár let a budete s ním spokojeni.